Is prostate cancer linked to our daily diet?
Studies have suggested that a low-fat diet can reduce the risk of prostate cancer. Other studies have suggested that a diet high in tomatoes, Vitamin E, cruciform vegetables (such as broccoli, cabbage, cauliflower and brussel sprouts) and selenium can also reduce your risk. However these finding have not been confirmed
[
Source]
Keywords:
prostate cancer prostate cancer risks Back To Cancer FAQ